همراه آندیکایی؛
از اینکه مجموعه آندیکا را انتخاب کرده اید بسیار خرسندیم.
مرور قوانین مربوط به خرید اینترنتی به ما کمک میکند تا بتوانیم شما را در ثبت سفارش به بهترین نحو ممکن یاری نماییم.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1726503491664{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 10px !important;}”][vc_separator css=”.vc_custom_1726503457248{background-color: #dd9933 !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”آیا میتوانیم محصول خریداری شده را عودت بدهیم؟” tab_id=”1726501599759-399d4a99-983a”][vc_column_text]
پس از تجربه بیماری کرونا و فراگیر شدن بیماری های ویروسی و به جهت حفظ سلامت پوست و جلوگیری از انتقال بیماری های پوستی، عودت محصول تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود. لازم است همراهان آندیکا در خرید خود دقت فرمایند.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا میتوانیم سفارش ثبت شده خود را کنسل کنیم؟” tab_id=”1726501599778-fcb60740-1b91″][vc_column_text]با توجه به دوخت لباس ها متناسب با تعداد سفارشات ثبت شده و تهیه مواد اولیه و همچنین صرف وقت نیروی پرسنلی در جهت ارائه بهترین خدمات، پس از ثبت سفارش امکان کنسلی سفارش مقدور نمیباشد و ثبت سفارش و پرداخت هزینه، به معنای پذیرش این مفاد میباشد.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چه مدت زمانی طول میکشد تا محصول برایم ارسال شود؟” tab_id=”1726502040892-e801cf26-f31f”][vc_column_text]
مدت زمان ارسال محصولات متناسب با حجم سفارشات هر محصول متفاوت است و ممکن است بیش از 15 روز زمان ببرد.
مدت زمان ارسال محصولات از طریق پیج آندیکا به ادرس اینستاگرامی Andica__ir اطلاع رسانی میشود. ضمن اینکه مدت زمان حدودی ارسال نیز کنار هر محصول درج شده است.
شایان ذکر است برخی از محصولات آندیکا بصورت ارسال فوری درنظر گرفته شده اند که از طریق پیج آندیکا اطلاع رسانی میشود.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چطور میتوانم به کد رهگیری محصول دسترسی داشته باشم؟” tab_id=”1726502786198-c4280b69-cc8a”][vc_column_text]اطلاعات محصولات ارسالی در کانال تلگرامی آندیکا قرار میگیرد. تنها کافیست نام خود را در بین اسامی موجود مشاهده نمایید.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا داشتن حساب کاربری در وبسایت الزامی است؟” tab_id=”1726503073362-915b77f5-26c0″][vc_column_text]به جهت سهولت انجام خرید، ایجاد حساب کاربری کاملا اختیاری میباشد. داشتن حساب کاربری موجب میشود تا کاربر به لیست سفارشات قبلی خود دسترسی داشته باشد.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چطور میتوانم سفارش خود را اصلاح کنم؟” tab_id=”1726503550577-d97e7b8a-bb07″][vc_column_text]باتوجه به اینکه اطلاعات سفارشات کمتر از 24 ساعت جهت ارسال محصول به سایر همکاران ارجاع میشود، لذا درصورتیکه هنوز سفارش مدنظر ارجاع نشده باشد امکان اصلاح و ویرایش آن فراهم میباشد درغیر اینصورت میبایست سفارشی جدید ثبت نمایید.در صورت نیاز به اصلاح یا افزودن محصول به لیست سفارشات میبایست از طریق پنل پشتیبانی شناور در سایت اقدام به برقراری ارتباط با همکارانمان نمایید. پس از ارائه اطلاعات سفارش، همکاران ما به شما کمک میکنند تا بتوانید سفارش خود را اصلاح نمایید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”بسته برایم ارسال شده است ولی به مبدا برگشت خورده است!” tab_id=”1726503847024-757bc415-0719″][vc_column_text]درصورتیکه بسته محصولات برایتان ارسال شده باشد و به علت عدم حضور یا جابجایی و نقل مکان و یا اشتباه در تایپ صحیح آدرس، به مبدا مرجوع شده باشد پس از برقراری ارتباط از طریق پنل پشتیبان شناور در سایت با همکارانمان، و واریز هزینه ارسال مجدد، میتوانید محصول خود را در آدرس دلخواهتان دریافت نمایید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]